poniedziałek, 27 lutego 2017

zalety nauki języka hiszpańskiego online

W dzisiejszych czasach chyba każdy ma dostęp do internetu. Stał się on narzędziem nie tylko rozrywki, ale i pracy oraz nauki. Stąd coraz częściej wykorzystywany jest do nauczania języków obcych. To tak naprawdę zwykłe korepetycje, tylko że online.
Choć niektórzy wciąż są nieprzekonani do tej metody zdobywania wiedzy, ma ona wiele zalet.

Plusy studiowania j.hiszpańskiego przez Skype:

1. Oszczędność czasu i pieniędzy.  Nie trzeba tracić czasu na dojazdy do nauczyciela, ani pieniędzy na benzynę czy bilety. Należy pamiętać, że nauczyciel, który dojeżdża do ucznia weźmie zawsze więcej pieniędzy za lekcję. Tu, nie ma oczywiście mowy o dojazdach.  

2.Dostępność. Można się uczyć z każdego miejsca na świecie, wystarczy telefon lub komputer.

3. Elastyczność. Nie trzeba się trzymać stałego grafiku jak to bywa w szkole, nauczyciel dostosuje się do twoich potrzeb.

4.Indywidualne podejście. Lekcje przygotowane są i przystosowane do indywidualnych potrzeb ucznia. Możemy  tak dostosować treść lekcji, aby  np. poświęcić więcej uwagi trudnym dla nas zagadnieniom.

5.Wiek nie ma znaczenia. E-nauka jest dobra zarówno dla młodzieży, dzieci jak i dorosłych. To doskonałe rozwiązanie dla tych, co narzekają na brak czasu. 

I na koniec:) Możliwość odbycia lekcji w piżamie, w domowym zaciszu, bez makijażu, bez stresu. Nie ma już wymówki, że pada deszcz i nie chce nam się wyjść na zajęcia!

To co, kiedy zaczynamy naukę?






10 komentarzy:

  1. Nie rozważałam nigdy nauki języka przez internet, bo jednak zawsze chodziłam na tradycyjne, stacjonarne kursy. Jednak możliwość konwersacji z innymi osobami z grupy, dzielenie się doświadczeniami i widzą są ogromną wartością dodaną tego sposobu uczenia. A w nauce przez internet jednak mocno tego brakuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety wśród wielu talentów które posiadam, akurat nauka języków nigdy nie była moja mocną stroną. Nie mam do tego chęci, nudzę się, z drugiej strony mam świadomość tego, że bardzo by się to przydało, ale ciągle mi brakuje motywacji...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie korzystałem nigdy z takiej formy nauki języka, lecz codzienne kontakty przez skype w pracy - to prawie jak ćwiczenie języka z native speakerem (tylko niestety nie mogę sobie pozwolić na pomyłki).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogólnie jestem zwolenniczką nauki online, ale jednoczenie wiem, że nie jest to rozwiązanie dla każdego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przymierzam się do objazdu Meksyku w przyszłym roku i wiem ,że muszę poznać hiszp. choćby w stopniu podstawowym. Jakieś sugestie ? Częstotliwość, koszty, długość cyklu ? Ciekaw jestem pani opinii. pozdrawiam Marek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proszę o kontakt na maila :) annakoronowska@hotmail.com albo tu: https://www.facebook.com/annakoronowskahiszpanski/

      Usuń
  6. Przerabiałam chyba wszystkie możliwe sposoby nauki języków (kursy w Polsce, kursy za granicą, korepetycje zwykłe, konwersacje z native speaker'em...). Korzystałam też z nauki przez Skype'a, przygotowywałam się w ten sposób do certyfikatu z angielskiego. Bardzo to sobie chwaliłam, głównie jako sposób na szybkie odświeżenie języka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Każda nauka języka hiszpańskiego ma swoje wady i zalety. Jednak aby uczyć się samemu trzeba mieć dużo samozaparcia i znaleźć czas na to. Dlatego ja zdecydowałem się na kurs języka hiszpańskiego w https://lincoln.edu.pl/warszawa/jezyk-hiszpanski aby mieć pewność, że nauczyciele którzy będą mnie uczyć zrobią to w sposób maksymalnie profesjonalny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jakoś nie uczyłam się języka hiszpańskiego online, więc ciężko mi powiedzieć czy ta nauka będzie efektywna. W moim przypadku najbardziej sprawdziło się czytanie książek https://www.jezykiobce.pl/33-hiszpanski/s-1/chce_korzystac_z-e_book/categories-hiszpanski dzięki którym poznałam bardzo dużo zwrotów jak i słów używanych w języku hiszpańskim.

    OdpowiedzUsuń